Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Είμαι ερωτευμένος με τα πόδια σου


Βασισμένο στο τραγούδι "Είμαι ερωτευμένος με τα μάτια σου" σε στίχους Κώστα Κοφινιώτη (1915 - 1987), μουσική Γιάννη Βέλλα (1909 - 1999) και πρώτη ερμηνεία της Χρυσούλας Στίνη (... - ...), σε παραλλαγή ποδολάγνου/παράφραση Χ.Δ.Τ.

Αχ! τα δυο σου πόδια όλο νάζια
μου γεννήσαν πάθη και μαράζια
κάθε μου αγάπη έδιωξα παλιά
και γυρνώ μες στα καλτσοπουλιά

Τα νύχια σε τί χρώμα θα βαφτούνε
τακούνια ή σανδάλια αν φορεθούνε
άλλο δε μπορώ για να σκεφτώ
κι άλλα πόδια να ερωτευτώ

Είμαι ερωτευμένος με τα πόδια σου
σαν τρελλός με έξαψη τα θέλω
τις θεϊκές πατούσες και τις φτέρνες σου
μα και τα φίνα δάχτυλα λατρεύω

Ένα ζευγάρι γόβες δώσμου χάρισμα
ή τα παλιά λιωμένα πέδιλα σου
χόρεψε μου ύστερα ξυπόλητη
και να! όλο μου το βιος στην αγκαλιά σου

Οι φλέβες ξεχωρίζουν και πετούνε
αλυσιδάκια τον αστράγαλο κοσμούνε
τα πόδια αυτά αχ! ανάβουνε φωτιές
πάλι τα ονειρευόμουνα εχθές

Μπρος τους σβήνουνε όλα τ' αστέρια
κι οι ποδολάγνοι έρχονται στα χέρια
πόδια που όποιος τα δει μόνο μια φορά
θεία τύχη είναι... ή συμφορά.