Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Ανθολογία Bibliotheque



Ένα βραδάκι τις προάλλες
σε μια οξεία κρίση μου
ναρκισσισμού και περιαυτολογίας
έβαλα τ' όνομά μου (το κάνω που και που)
στην παντοδύναμη του διαδικτύου μηχανή αναζήτησης
(α ρε μπαγάσα Όργουελ, το είχες από τότε φαντασθεί)
και είδα να προκύπτουν τα συνήθη αποτελέσματα
τα πρώτα σχετιζόμενα με δύο συνονόματα
και συνεπώνυμα ξαδέρφια μου
ύστερα κάποια που με αφορούσαν συνεπεία
κάποιων παλιών μου δημοσιεύσεων
επαγγελματικών και άλλων
και υστερότερα κάποια άσχετα τελείως
ομοίως στην επόμενη και μεθεπόμενη
αποτελεσμάτων τη σελίδα
ώσπου στην τέταρτη περίπου αίφνης βρήκα μια
ολωσδιόλου αναπάντεχη αναφορά στο πρόσωπό μου
κι ένα στιχούργημα μου αναρτημένο
(για το οποίο δε θυμάμαι να μου είχε ζητηθεί η άδεια
ούτε όμως θα το είχα επιθυμήσει)
στη θεματική της ποίησης ενότητα
σε μια ιστοσελίδα που ανήκε
σε οίκο εκδοτικό που άνοιξε
μαζί με βιβλιοπωλείο στην πλατεία
τη θρυλική της γειτονιάς μου όπου γεννήθηκα
μεγάλωσα και όπου ζω ακόμα
ήξερα τον εκδότη από παλιά
με κάτι της παρέας μου τότε απόπειρες στο χώρο
ήταν που λέτε ένα κομμάτι  που είχα γράψει
πριν από μία συναυλία
ενός εξαίρετου και συμπαθητικού
μ' αλίμονο συχωρεμένου πια
ωραίου μουσικού Αμερικάνου
κι ήμουν, καλά θυμάμαι καθώς έγραφα
στο τεφτεράκι μου σε μέτριας κατάσταση
ως ίσως και προκεχωρημένης μέθης
το είχαν πάρει μάλλον από το ιστολόγιο
που διατηρώ τώρα και πάνω από μια δεκαετία
και το αναδημοσίευαν εκεί συνοδευόμενο
από καλαίσθητο έργο εικαστικό
ένα συνδυασμό ζωγραφικής, φωτογραφίας και σκίτσου
όπως και άλλα ποιήματα σχεδόν εκατοντάδες
ήταν βαλμένα εκεί μέχρι που πρόσεξα
ποιοί ήταν οι υπόλοιποι δημιουργοί
για νά 'βρω έκπληχτος τον εαυτό μου
ανθολογούμενο μεταξύ αδιανόητων ιερών τεράτων
με λίγα λόγια ανάμεσα σ' ονόματα όπως:
Διονύσιος Σολωμός, Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Ανδρέας Εμπειρίκος, Γιώργος Σεφέρης
Κώστα Καρυωτάκης, Ντύλαν Τομας
Έζρα Πάουντ, Τ. Σ. Έλιοτ, Χόρχε Λούις Μπόρχες
Ράινερ Μαρία Ρίλκε, Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα και...
Χρήστος Δ. Τσατσαρώνης...

Ακόμα γελάω! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: